sobota, 23 maja 2015

Time to say goodbye

Hej, Misiaki.
"Nic nie jest wieczne", prawda? Więc pewne było to, że przyjdzie także czas na zakończenie tego bloga.
Wątpię, aby ktoś był przez to mega smutny, gdyż prawie nic się tutaj nie pojawiło i byłoby pusto jeszcze przez długi czas.
Żadna z nas nie miała wystarczająco czasu/pomysłów aby napisać jakikolwiek One Shot. Wiem, że stworzenie np. miniaturki wydaje się dziecinne proste, ale czasami nie można tego dokonać mimo usilnych starań. 
No cóż, dziękujemy każdej osóbce, która zajrzała na nasz blog. Kochanym człowieczkom, jakie poświęciły Swój czas na napisanie komentarza (tj. V-Loverka, Teddy, Brithany, Kinga, Juliet Pasquarelli, Alex, Katie, Mela) lub zaobserwowanie naszej strony ♥
Goodbye ♥

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Żal, ja tylko raz skomentowałam, chyba, bo mam sklerozę. No, nieważne. To co tu zostało opublikowane było po prostu ♥♥♥
      ;( ;( ;(
      Z jednej strony rozumiem. Ogólnie ja nie umiem pisać OS'ów.Raz na pół roku może mnie natchnie, ale i tak jestem zła.
      ;(

      Usuń
  2. No nie -_- Mój komentarz się nie dodał :(
    Wszystko co tu dodałyście to perełki.
    Też wiem że na wennę trzeba czekać.
    Dziękuję za wszystko co tu napisałyście :)
    Będę zaglądać na wasze blogi ;)
    Kinga ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie,
    Chciałabym zostawić po sobie ślad, jednak w obecnej chwili nie potrafię napisać nic sensownego, wszystkie słowa tak jakby umarły. Szanuję Waszą decyzję dziewczyny, ale po prostu jest mi tak strasznie smutno. Matko, aż mi wstyd, że skomentowałam tu tylko bodajże jeden raz, jest mi tak cholernie wstyd. Jednak musicie wiedzieć, że czytałam wszystko. Czytałam, czytałam i się zachwycałam, na prawdę. Macie przeogromny talent i proszę was piszcie, gdziekolwiek się da, ale piszcie. To byłby grzech zmarnować takie talenciory jakie posiadacie. ;)
    Adiós...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiem co napisać...
    Smutno mi, bo mimo że nie komentowałam wszystkich miniaturek/os'ów wszystkie były świetne.
    Każda z Was dziewczyny ma wielki talent i powinnyście o tym pamiętać.
    Wiem jak trudno napisać taką miniaturkę. Musi być jakiś oryginalny pomysł, a o to czasem ciężko. Potem trzeba to ubrać w słowa.
    Cały ten proces może się wydawać łatwy tylko tym, którzy nigdy nie próbowali nic napisać c;
    Mam nadzieję, że nadal będziecie tworzyć te swoje cuda i prezentować je światu. ^^
    To, że mówię "Goodbye" blogowi nie oznacza, że mówię to również Wam dziewczyny.
    A zwłaszcza Lil. ^^
    Tak łatwo mnie się nie pozbędziesz kochana. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, dlaczego?
    Zostawiłam zaledwie komentarz. Jednak coś tam mnie poruszyło, że mogłam sprawić radość zaledwie kilkoma słowami. Mi jest troszkę przykro. Mam nadzieję, że nie zmarnujecie swojego talentu i będziecie go nadal rozwijały na oddzielnych blogach. Nic nie jest wieczne, racja. Życzę Wam powodzenia, nie tylko w pisaniu ^^

    Żegnajcie!
    Gissele (Brithany)

    OdpowiedzUsuń